כמו דג במים

בריכת שחייה_800x449

 

איך אתם בוחרים לאיזה חוג להירשם?

חוג שאתם אוהבים, חוג שמאתגר אתכם, או חוג שכל החברים שלכם הולכים אליו?

היום נכיר ילדה שהגיעה לחוג שחייה תחרותית בלי אף חברה,

אבל ההנאה, המאמץ וההצלחות גרמו לה להישאר.

היי נועה, ספרי על עצמך.

היי, קוראים לי נועה בר און. אני בת עשר וגרה בישוב יקיר שבשומרון. אני אחות לארבעה בנים שאוהבים מאוד ספורט, בעיקר כדורגל וכדורסל. לפעמים אני מצטרפת אליהם וצופה איתם במשחקים.

איזה כיף לשמוע! מה עוד את אוהבת לעשות?

אני מאוד אוהבת לשחות! כשהייתי קטנה השתתפתי בחוג שחייה, ובשנה שעברה נרשמתי לשיעורי חיזוק בשחייה. התאמנתי בחוג במשך שנה, ולאחר שנגמר החוג המדריכה מאוד התרשמה מהשחייה שלי והציעה לי להירשם לחוג שחייה תחרותית. בהתחלה התלבטתי אם להירשם, בגלל שהייתי הבת היחידה מהכיתה ומהשכבה. רוב החברות שלי השתתפו בחוג אחר יחד, והן היו מדברות על החוג ומשתפות בחוויות, ובהתחלה זה ממש הפריע לי. 

אז מה עשית?

הבנתי שלכל אחת יש תחום עניין משלה, ושאני נרשמת לחוג שאני אוהבת ורוצה להצליח בו.

היו אתגרים בחוג?

החוג התקיים פעמיים בשבוע, כך שזה דרש השקעה והתמדה, אבל נהניתי ממנו מאוד. האתגר הגדול היה בחורף, כשצריך לנסוע לחוג בקור ובגשם ולהיכנס למים… אבל החלטתי שאני לא מתייאשת. לא קל להיות בחוג הזה, ובכל זאת התמדתי בו במהלך כל השנה!

השתתפת בתחרויות?

כן. בתחרות הראשונה שהשתתפתי היה לי ממש קשה כי ההורים שלי לא יכלו להגיע ולא היה מי שיעודד אותי, ולמרות זאת הגעתי למקום השלישי, ואמרתי לעצמי שלא נורא, יש עוד תחרויות. בתחרות האחרונה, שהתקיימה באריאל, כשיצאתי מהמים והבנתי שהגעתי רק למקום השלישי, בכיתי והתאכזבתי מאוד.

נשמע לא פשוט. מי עזר לך ועודד אותך?

אימא ואבא שלי תמכו בי במהלך הדרך, ועודדו אותי גם בחורף, בימים הקרים והגשומים, כשפחות רציתי ללכת. הם הזכירו לי כמה חשוב להתמיד. גם המאמנת שלי, שני, לא ויתרה לי גם כשלא היה לי כוח לעשות תרגיל מסוים, ובזכותה הגעתי להיות מה שאני היום. אני מתרגשת לספר שמאז זכיתי במקום הראשון בכמה וכמה תחרויות.

ספרי על רגע מרגש במיוחד.

אני ילדה מאוד תחרותית שרוצה להצליח ולהגיע למקומות גבוהים. בתחרות השנייה שהשתתפתי בה בקרני שומרון זכיתי במקום הראשון בסגנון פרפר. כשיצאתי מהמים הייתי גאה בעצמי והרגשתי סיפוק אדיר, וזכרתי שאין דבר העומד בפני הרצון. כשהניחו עליי את המדליה הרגשתי שזה היה שווה את כל ההשקעה שלי.

 

תודה נועה, כמה כיף שהתארחת אצלי.

ומה עם החוג שלי, אתם שואלים?

למרות הכול החלטתי להישאר בחוג, וכל כך נהניתי שם!

הטיפ שלי אליכם הפעם:

אם יש לכם תחביב או חלום, לכו עליו, גם אם אתם מרגישים שהוא שונה או מיוחד. התחביב הוא שלכם ולא של אף אחד אחר.

שיתוף:

פייסבוק:

מצטרפים ומקבלים את הספר החדש של נדב נווה או קורקינט במתנה!

בהתחייבות לשנה *