שלוש, ארבע… לעבודה!

חופש גדול, ורבים מהילדים הגדולים מחפשים תעסוקה מעניינת לחופש. הנה כמה מקצועות ייחודיים שכנראה לא תמצאו במודעות הדרושים במקום מגוריכם.

בודק מזרנים

רובנו נחים בטן־גב על מזרן בשעות הפנאי שלנו, אך יש אנשים שמקבלים על זה שכר, כיוון שזו העבודה שלהם! מהן דרישות התפקיד? שבו רגע על המזרן הקרוב ותשמעו: לשכב על המזרן מכל הכיוונים שלו, לשבת עליו, להשוות בין כמה סוגי מזרנים שונים וגולת הכותרת – לקפוץ על מזרנים!

מחמם מיטות בבית מלון

ומעניין לעניין באותו עניין – התפקיד הבא מוצע לאיש שיחמם את המיטות עבור אורחי המלון על מנת שלא יפגשו חלילה מיטה קרה בהגיעם לסוויטה המפנקת שהזמינו. מי שעובד בעבודה הזו כנראה לעולם לא יסבול ממחסור בשעות שינה!

טועם שוקולד

לפני כשנה פרסמה יצרנית שוקולד מפורסמת כי היא מחפשת טועמי שוקולד מקצועיים שיוכלו לחוות דעתם על כמה טעמים חדשים של שוקולד שייצרה החברה, לפני שישוּוקו לציבור הרחב. אז התוודע ציבור חובבי השוקולד לאחת המשרות הנחשקות בתחום – טועמי השוקולד. דרישות התפקיד: לטעום טעמים מגוונים של שוקולד איכותי, לחוות דעתכם, ולהיות שותפים לייצור הממתק הבא בשוק המתוק הזה. המשכורת יכולה להגיע גם עד 200,000 שקלים בשנה. וגולת הכותרת – הטועמים עובדים במשרה חלקית בלבד, כדי שלא יעייפו את החך שלהם!

האיש שיעמוד בשבילך בתור

רוצים להגיע למקום מסוים אך חוששים מהתור הארוך והאינסופי? יש אנשים שיעשו את זה בשבילכם, תמורת שכר הגון. הם יעמדו בשבילכם בתור בנאמנות גם במזוג אוויר סוער, בשלג או בחום אימים. אתם רק צריכים לדאוג להם להרבה מזומנים.

מריח טישו

מי שמועסק בעבודה הזו דואג להריח סוגי טישו שמיוצרים במפעל ולוודא שהם מריחים כמו לבנדר רענן ופחות כמו חומרי הניקוי במעבדת הייצור. רוצים לשפר את חוש הריח שלכם? זו כנראה עבודה שהייתה יכולה להתאים לכם. יש גם מריחי מכוניות שעושים עבודה דומה, אך תמורת תשלום הרבה יותר גבוה.

דוחף אנשים לרכבות

אם תרצו לאייש את המשרה הזו, תצטרכו לנסוע ליפן המרובעת. שם, הדוחפים דואגים לדחוף את כל הנוסעים שעל סף דלתות הרכבת אל תוך הרכבת עצמה במהירות וביעילות, כדי שהרכבת תוכל לצאת בזמן לדרכה. אומנם הדחיפה אמורה להיות רק זירוז מילולי, אך תמונות שהגיעו לידי המערכת מוכיחות ש, איך נאמר, לפעמים הם פועלים גם במעשים ולא רק בדיבורים.

דיג אופניים

המשרה הזו יכולה להתקיים רק באמסטרדם שבהולנד, אשר בנויה כולה על המים. תושבי אמסטרדם נוהגים לדווש ממקום למקום על אופניהם, ויש אומרים כי ניתן למצוא שם יותר אופניים מתושבים. כך או כך, כיוון שהעיר בנויה על תעלות מים ארוכות ורבות, אנשים רבים מאבדים את אופניהם לטובת המים, ודייגי האופניים דגים אותם בעבורם, תמורת שכר נאה. כמה כמה? ציפור קטנה לחשה לנו כי הדייגים שולפים מהמים קרוב ל־15,000 זוגות אופניים בשנה!

מזיז קרחונים

שקיעתה המפורסמת של ספינת התענוגות ‘טיטאניק’ לפני יותר ממאה שנה, בעקבות היתקלות מצערת בקרחון, הפכה את התחום הזה למקצוע: מזיזי הקרחונים הם אנשים שתפקידם לבדוק אם יש קרחונים במסלולי ההפלגה של הספינות, ואם נמצאו קרחונים – לדווח על כך ואף להציע מסלול חלופי. במקרים רבים מזיזי הקרחונים, כשמם כן הם, פועלים להזיז את הקרחונים בעצמם מן הדרך הימית.

בוחן מגלשות מים

המקצוע הזה רק נשמע כל כך מפנק – אך בעצם תפקידם של בוחני מגלשות המים אינו להתגלש עליהן עד כלות הכוחות מבלי לעמוד בתור ולהצטופף (אף שגם זה כלול בתפקיד), אלא יותר בדיקה מקצועית של מגלשות מים בפארקי נופש. בוחני המגלשות זוכים, מלבד השכר הגבוה המוצע להם, גם בחופשה חלומית על חשבון החברה.

קרדיט: עדי אהרון

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך גם

מצטרפים ומקבלים הגדת פסח מצוירת או קורקינט במתנה!

בהתחייבות לשנה *